ЗВІТ КЕРІВНИКА ПЕРЕД ГРОМАДСЬКІСТЮ

2016-05-30

/Files/images/tijden_anglysko/IMG_1874.JPG

Звіт
директора Ветеринарного навчально-виховного комплексу «ЗШ-ДЗ»Дергачівською районної ради
Харківської області Хуторної Зої Михайлівни просвою діяльність на посаді протягом 2015-2016 навчального року.



с. Ветеринарне

30.05.2016 рік

Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2015-2016 навчального року.
На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування директора перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування, батьківської громади щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року. Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

1. Загальна інформація про заклад.

Ветеринарний НВК «ЗШ – ДЗ» є колективною власністю Дергачівської районної ради Харківської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Дергачівської РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1982 році, . У 2015-2016 навчальному році працювало 20 педагогічних працівника та 8 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 93 учня , середня наповнюваність класів становить 8 учнів. Працює дошкільний підрозділ закладу.

2. Кадрове забезпечення.

У 2015-2016 навчальному році штатними працівниками Ветеринарний НВК був забезпечений на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. 96 % педагогів школи пройшли навчання інформаційним технологіям . Перспектива в освіті така, що років через п’ять вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями.

3. Методична робота.
У школі діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету.
До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету (кабінет заступника з НВР), де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань та творчих групп, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп’ютер, копіювальна техніка), тощо.
У школі працюють ШМО вчителів початкових класів, природничо-математичного, гуманітарного циклу. Результативною була робота всіх методичних об’єднань та груп. Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками.
Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуюься у навчально-виховному процесі також проектно-рефлексивні, модульні технології, технології продуктивного навчання.
У 2015-2016 навчальному році атестувалося 7 учителів. За результатами атестації : 3 вчителям встановлено І кваліфікаційну категорію, 4 педагогам встановлено ІІ кваліфікаційну категорію.
Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Так, на базі школи у навчальному році було організовано та проведено 1 районне методичне об’єднання. Цього навчального року чотири напрацювання педагогів нашої школи побачило світ у друкованих виданнях: Хуторна З.М., вчитель української мови та літератури, Федоренко Л.М., вчитель української мови та літератури, Топорін І.В., вчитель біології, Жигалова Н.О., вчитель початкових класів – це авторські розробки уроків, надруковані у газеті «Все для вчителя». Альтернативою я вбачаю розміщення у наступному навчальному році статтей учителів на офіційному веб-сайті школи.
Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на достатньому рівні.

4. Навчальна діяльність учнів.

Протягом 2015-2016 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2015 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років. З якими ж успіхами ми підійшли до завершення навчального року? 2015-2016 навчальний рік закінчило 93 учня нашої школи, з них 10 учнів 9-го класів, а востаннє сьогодні почують шкільний дзвоник 5-ть випускників 11-го класу. Випускники 9-го класу вже зараз посилено готуються до державної підсумкової атестації. Для учнів 11-го класу сьогодні відбудеться приємна подія – вони вперше отримають сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання з предметів по яким вони проходили тестування у травні місяці. Ці результати можуть зараховуватись як вступні іспити до вищих навчальних закладів 3-4 рівня акредитації.
Сьогодні ми можемо звітувати про те, що закінчили навчальний рік з високим рівнем навчальних досягнень 11 учнів нашого закладу. А саме, серед учнів початкової школи 5 дітей, серед учнів середньої школи 6 дітей і їм сьогодні будуть вручені Похвальні листи.

Ці діти – гордість нашої школи, підростаюча зміна.
Учні нашої школи традиційно беруть активну участь у районних предметних олімпіадах, переважна більшість цих учнів захищала честь нашого району на обласних предметних конкурсах, де показали добрі результати.

Дозвольте назвати переможців цих конкурсів, це одні з кращих учнів нашої школи і нашого району:
1. БОРЩ ЯРОСЛАВ ОЛЕГОВИЧ, учень 9 класу, за активну участь у XIV регіональній науково-технічній конференції довузівської молоді « Молодь, наука , технології : Хімія і фізика в сучасних технологіях»( секція «Фізика») Диплом ІІІ ступеня (науковий керівник НЕБОЖЕНКО ОКСАНА АРКАДІЇВНА)

Грамота, ХАРЧЕНКО ВІКТОРІЯ, учениця 11 класу, за активну участь у Х Всеукраїнській філософській історико – краєзнавчій конференції учнівської молоді « Пізнай себе, свій рід, свій народ»

Подяка, КУШНЕРЬОВІЙ АНАСТАСІЇ, учениці 9 клау, за участь у районному конкурсі « Учень року – 2015» , номінація « Інтелектуальні здобутки»

Грамота, КУШНЕРЬОВА АНАСТАСІЯ, учениця 9 класу, лауреат обласного етапу Всеукраїнської експедиції учнівської молоді « Моя Батьківщина – Україна»

Грамота, СИЧОВА АЛІНА, учениця 9 класу, лауреат обласного етапу Всеукраїнської експедиції учнівської молоді « Моя Батьківщина – Україна»

Грамота, СЕРГІЙЧУК РОСТИСЛАВ, учень 5 класу, за перемогу у районному етапі обласної виставки юних проридоохоронців « Зимовий вернісаж»

Грамота, ХУТОРНИЙ ІГОР, учень 5 класу, за перемогу у районному етапі обласної виставки юних проридоохоронців « Зимовий вернісаж»

Грамота, РОШКА НІНА, учениця 6 класу, за перемогу у районному етапі обласної виставки юних проридоохоронців « Зимовий вернісаж»

Грамота, МЕНАБДЕ ІРИНУ, ученицю 8 класу, за перемогу у районному етапі Всеукраїнської краєзнавчої експедиції учнівської молоді « Моя Батьківщина – Україна»

Грамота, КУШНЕРЬОВУ АНАСТАСІЮ, ученицю 9 класу, за перемогу у районному етапі Всеукраїнської краєзнавчої експедиції учнівської молоді « Моя Батьківщина – Україна»

Грамота, РОШКА НІНА , учениця 6 класу , за І місце у районному конкурсі дитячого малюнка « Мої зимові мрії»

Сертифікат, КУШНЕРЬОВА АНАСТАСІЯ, за участь у відкритій обласній природничій олімпіаді до Дня довкілля серед учнівської молоді м. Харкова та Харківської області.

Сертифікат, ВЕРБА ДЕНИС , за участь у відкритій обласній природничій олімпіаді до Дня довкілля серед учнівської молоді м. Харкова та Харківської області.

Грамота, БОРЩ ЯРОСЛАВ , учень 9 класу, за перемогу в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проектів еколого-натуралістичного напряму (науковий керівник НЕБОЖЕНКО ОКСАНА АРКАДІЇВНА)

Грамота, ВЕРБА ДЕНИС, учень 9 класу, за перемогу у районній історико-краєзнавчій пошуковій експедиції « Атомом розтерзана весна… Тридцять набатів…» ( науковий керівник ТОПОРІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ, учитель біології)

Хочеться також відмітити учнів школи, які стали переможцями районного конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт малої академії наук, це:

Диплом ( третього ступеня), БОРЩ ЯРОСЛАВ , учень 9 класу, переможець І етепу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України( секція- теоретична фізика) (науковий керівник НЕБОЖЕНКО ОКСАНА АРКАДІЇВНА)

Диплом ( третього ступеня), СИЧОВА АЛІНА, учениця 9 класу, переможець І етепу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України( секція- екологія)

Диплом ( третього ступеня), СОСОЄНКО ІННА , учениця 10 класу, переможець І етепу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України( секція- географія та ландшафтознавство).

Диплом ( третього ступеня), ВЕРБА ДЕНИС , учень 9 класу, переможець І етепу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України( секція- екологія).

У школі існує певна система роботи щодо допрофільного навчання. У 8-9 класах проводиться допрофільна підготовка. З цією метою бела налагоджена робота курсів за вибором та факультативів. Враховуючи потреби учнів, бажання батьків та можливості школи у 10-11 класах сформований універсальний профіль навчання з діючими спецкурсами за вибором. Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних конкурсів.

Велика заслуга в цьому вчителя, яка готувала дітину до конкурсу та вичтелів,які рецензували наукову роботи. За підсумками навчального року учні школи показали хороший рівень досягнень. З 88 учнів 2-11 класів високий рівень показали 25 учнів, достатній – 51 учень , середній рівень – 12 учнів , початковий рівень – 0 учнів. 5. Виховна та позакласна робота. Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків: • Превентивне виховання. • Морально-етичне виховання. • Художньо-естетичне виховання. • Громадянсько-патріотичне виховання. • Трудове виховання. • Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя. • Екологічне виховання. Районні виховні заходи у яких минулий рік взяла участь наша школа і показала активність та відмінні результати: • День села. • День Перемоги та примирення. • Заходи пам’яті жертв Голодомору. • Захід до річниці виведення військ з Афганістану. • Свято «Мар’їна долина». • Численні конкурси малюнків. • Районний огляд художньої самодіяльності. • Районний конкурс «Що?Де?Коли?». • Районний конкурс «Збережи ялинку», новорічні свята. Активним у житті школи було учнівське самоврядування. У школі діє система самоврядування «Шкільний парламент». При парламенті діють кілька комісій: «Знання», «Дисципліна і порядок», «Здоров’я», «Рада суспільно-корисних і добрих справ», «Центр національного і культурного відродження». «Дозвілля», «Прес-центр». Силами активістів парламенту під керівництвом педагога-організатора та за допомогою учителів, класних керівників були організовані шкільні вечори «Українські вечорниці», «Шкільна книга рекордів», «Шкільний КВК», «Нумо, хлопці!», вечір зустрічі Нового року, «Несподіванка в день святого Валентина». Також організовувалися численні шкільні дискотеки самими учнями з використання шкільної звукопідсилюючої техніки. Дозвілля дітей у вечірній час було організоване згідно можливостей школи та на високому рівні. Також членами учнівського самоврядування систематично перевірялись робочі куточки у класах, вологе прибирання на перервах, стан озеленення школи. Згідно плану, відбувалися загальношкільні лінійки, де учні звітувалися за стан чергування по школі, проведену роботу. Підсумок роботи шкільного самоврядування висвітлювався у щомісячній друкованій шкільній газеті «МІГ» та на шкільному веб-сайті.

6. Соціальний захист.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:
• сиріт і позбавлених батьківського піклування – 0;
• малозабезпечених - 0;
• з неповних сімей – 0;
• багатодітних – 2.
Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у таких заходах: екскурсії у ляльковий театр, участь у новорічних заходах з подарунками, безкоштовне відвідування вистав у райнному будинку культури, подарунки до нового навчального року за кошти центру соціальних служб для молоді, відпочинок у пришкільному дитячому таборі «Лісовичок». Також за бюджетний кошт діти з малозабезпечених сімей та діти позбавлені батьківського піклування щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні з розрахунку 10 грн. З опікунами дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування підтримується постійний зв'язок класних керівників, практичного психолога, адміністрації школи.

7
. Співпраця з батьками.

Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Чергові з числа батьків слідкують за порядком під час загальношкільних заходів, беруть шефство над підлітками під час екскурсійних поїздок . Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.
Однією з традиційних з форм роботи з батьками у Ветеринарному НВК «ЗШ – ДЗ» є батьківські лекторії. Тематика лекцій підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв бере участь адміністрація школи, Козачолопанської амбулаторії сімейної медицини, центру зайнятості.
8. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі центральної районної лікарні діти проходять медичне обстеження. . Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі Дергачівської ЦРЛ. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд у серпні за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. На проходження медичного огляду кожному працівнику школи виділяється два дні. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи.
Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст..22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням. Цікавими спортивними заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями ЦРЛ, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи шкільної медсестри на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню житя і здоров’я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом. Цікаво і змістовно відбувається відпочинок молодших школярів у пришкільному таборі «Лісовичок». Цього року вихованцями табору стали 39 учнів початкової школи.


9. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота з охорони праці , безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.
На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові. Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

10. Фінансово-господарська діяльність.
Будівля школи прийнята в експлуатацію 30 років назад. Але не зважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти Дергачівської РДА. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, надбавок, доплат працівникам школи. За бажанням переважної більшості колективу було здійснено нарахування авансу. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Але не дивлячись на злагоджену роботу відповідальних за економію працівників, школа все ж таки виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. За позабюджетні кошти здійснюється ремонт шкільної оргтехніки (а це один комп’ютерний клас та кілька комп’ютерів і принтер для адміністративних потреб), оновлення актової зали, поточні ремонти коридорів школи, закупівля миючих дезінфікуючих засобів для харчоблоку, внутрішніх туалетів. За рахунок благодійної допомоги батьків влітку цього року буде здійснено ремонти та підготовку класних кімнат та приміщень закладу до 2016-2017 навчального року. Працівниками централізованої бухгалтерії відділу освіти Дергачівської РДА планово проводиться інвентаризація майна. Зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються.
Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи. Нажаль нагальною проблемою Ветеринарного НВК «ЗШ – ДЗ» є придбання та встановлення огорожі навколо території, закріпленою за закладом.
Останнім часом у Дергачівському районі виникла проблема оптимізації мережі навчальних закладі у зв’язку з катастрофічним зменшенням кількості учнів у школах протягом останніх років. При цьому фінансування освіти здійснюється по формульним розрахункам на одного учня. Ситуація дійшла до крайньої межі: учень малокомплектної школи обходиться бюджету у кілька разів дорожче ніж учень такої великої школи.

11. Управлінська діяльність.
Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.
У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.
Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників поведінки, тощо. Під час здійснення внутрішньошкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів заступником директора школи використовуються діагностичні картки аналізу та вивчення стану викладання предметів з використанням комп’ютера. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.
Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.

/Files/images/tijden_anglysko/IMG_1882.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 13