«Школа – це тонкий і чутливий музичний інструмент,який творить мелодіюлюдської гармонії, що впливає надумку кожного вихованця,але творить лише тоді, коли цей інструмент добре настроєний.

В. Сухомлинський

Напрямки виховної роботи

/Files/images/напрямки виховної роботи.jpg

Організація виховної роботи в ЗНЗ

Виховна робота у закладі здійснюється відповідно до нормативно-правових документів України. Плани виховної роботи в ЗНЗ класних керівників, педагога-організатора,звіти про роботу ЗНЗ, наявні та відповідають вимогам.

Виховна діяльність в НВК, як цілісна система складається із діяльності дорослих (адміністративно – педагогічна функція – рада школи, батьківський комітет, МО класних керівників) та з діяльності учнів(шкільний осередок «Президентська республіка: «Країна надій» Дергачівської районної громадської молодіжної організації «Нове покоління Дергачівщини»). Основою виховного процесу педагогічного колективу є проблема «Удосконалення виховного процесу шляхом впровадження інноваційних форм, методів та моделей виховання».

Реалізує поставлені завдання висококваліфікований колектив. Творчою лабораторією для класних керівників є методичне об’єднання, у практику якого постійно запроваджуються інноваційні форми методичної роботи: презентація творчого портрету, тренінги, захист творчих проектів, нетрадиційні форми проведення педрад тощо.

Класні керівники значну увагу приділяють формуванню ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, що виявляється у патріотизмі, національній самосвідомості, правосвідомості, політичній культурі учнів. Щороку проводяться такі виховні заходи для старшокласників: ціннісне ставлення до держави, сім’ї та родини, вечори, присвячені річниці визволення Харкова та харківської області від німецько-фашистських загарбників, зустріч учнів школи з дітьми війни,виховний захід «Вибори президента школи», усний журнал, присвячений пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років,читацькі конференції «Я обираю здоровий спосіб життя», присвячена формуванню в учнів навичок здорового способу життя.У процесі екологічного виховання класні керівники здійснювали роботу щодо формування ціннісного ставлення до природи, що є обов’язковою умовою сталого розвитку суспільства, узгодження економічних, екологічних і соціальних чинників розвитку. Про високий рівень екологічної культури учнів свідчить їх активна участь у щорічній декаді «Село Ветеринарне – зразкове село» (прибирання території селища, парку Слави села, пам’ятника загиблим воїнам, території навколишніх лісів, криниць села),щорічні виставки «Щедрість рідної землі». Зусилля колективу НВК сконцентровані на досягнення стратегічної мети «Виховання свідомого, компетентного, відповідального громадянина, який є соціально та політично активною особистістю, повноправним членом суспільства». На сьогоднішній день результатами роботи є створення моделі випускника «Я - громадянин» та програми «Я – громадянин, патріот, творча особистість», у яких відображено становлення свідомого, компетентного, відповідального соціально-активного громадянина як повноправного члена суспільства. Пріоритетними напрямками виховної роботи в НВК є екологічне , правове і превентивне виховання, формування здорового способу життя¸ сприяння творчому розвитку особистості. У школі функціонують 5 предметних гуртків: 3 гуртка з інформатики; 1 гурток виразного читання, 1 гурток з образотворчого мистецтва. Створена у навально-виховному комплексі система виховної роботи, в основі якої лежить широке впровадження інноваційних педагогічних технологій, забезпечує ефективність навчально-виховного процесу, створює умови для соціалізації особистості, розвитку її здібностей, розкриває перспективи участі у громадському житті, сприяє процесу консолідації позашкільних освітніх установ та навчального закладу.

Кiлькiсть переглядiв: 1